már
12

hogyan történt?

| Szerző: éniskócos | 11:10 am

nem tudom, hogyan történt. egyik pillanatról a másikra, de nyilván sok-sok előzménnyel...

megkértem, hogy krémezze be a hátamat. megtette. aztán masszírozta is, aztán érzékien simogatta, aztán... mindezt úgy, hogy minden körülményt figyelembe véve, előtte direkt kinyúvasztottam magam, mondván ma este úgysem... és mégis és hajaj... :)

és azóta is olyan kapcsolatban vagyunk, mint 20 éve voltunk. kedves évődések, viccek, összebújások.

de ehhez azért azt hiszem, kellet ez az előző 2-3 év... amikor felismertem, hogy az, ahogy akkor volt, nem mehet tovább. és megpróbáltam tenni ellene. hol egyedül, hol vele, hol pszi támogatásával... és persze hullámhegyekkel és hullámvölgyekkel... de most legalább itt a bizonyosság. hogy érdemes volt, hogy lehetséges. és a következő hullámvölgynél már nem a 20 évvel ezelőtti dolgokra kell visszagondolnom.

ráadásul tervben van egy közeli hétvégi kettesben kiruccanás. amit már ő tervezget, hogy akkor mit is fogunk csinálni :D

ezzel együtt a tény tény marad. ha szigorúan a szexet nézem, az pszivel jobb. kérdés, hogy ez így marad-e és ha igen, akkor mit teszek. és ha netán megváltozna, akkor mit teszek. mert pszi nem egy eldobható játékszer azért...

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr582732875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbieds (törölt) 2011.03.16. 10:36:56

sőt, megalike, jó ezt olvasni! szerintem a dokidat se hanyagold azért... ;)

díva naíva 2011.03.16. 10:43:47

szerintem meg élvezd és ne agyalj már a jövőn, úgyis másképp lesz, mint eltervezed, szedjél már valami agyalásgátlót ;)
süti beállítások módosítása