okt
13

hát bezárom ezt is...

nem, mintha nem történne semmi. ó, dehogynem. legújabb nagy projektem kivitelezését biztosan sokan olvasnátok nyálcsorgatva. de okafogyottá vált a dolog. ha vannak ketten is, akikkel megoszthatom legtitkosabb gondolataimat, akkor bizony nem feszít a közlési vágy, hogy valahová leírhassam. hát nem írom, elmondom, megélem.

de nem bánom, hogy volt ez a két év. több lettem. más.

akkor hát...

csók, puszi, viszlát, szevasz!

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr823301493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

notC 2011.10.14. 09:12:51

Szerettem a hajdanvolt szemléletes leírásaid a témáról, annak testi-lelki aspektusairól. Bólogathatott szorgalmasan aki "bennfentes" volt és csodálkozhatott kerekre nyílt szemekkel, aki még előtte. Már régóta hiányoztak a státuszjelentésen kívüli postok, úgyhogy igazán nem ért meglepetésként a bejelentés.
Köszi az eddigieket és hajrá!!! Sikerüljön az új élet úgy, ahogy Te szeretnéd :)

barbieds (törölt) 2011.10.14. 11:07:36

Sajnálom, hogy bezársz. Csak ügyesen! :)

jadu 2011.10.14. 11:50:40

minden jót... érdekes volt olvasni a blogod, egy kis téged...
be kell valljam, iszonyú kíváncsi vagyok, hogy mi lesz... férj vagy pszi :)
de ezek szerint ("nagy projekt") valami beindult valami nagy változás...már a hangnem is könnyedebb... akkor már nincs minden mindegy hangulat :)

tényleg minden jót, és ahogy az előttem szóló is írta: "csak ügyesen" :)

aJeti 2011.10.14. 13:37:10

na, ez a blog is behalt :)
csókolom!

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.10.14. 14:18:03

@aJeti: vajon hogyan csókol egy szőrös...?

egyébként meg olyan kedves tőletek ez a búcsúzkodás :) minden jót nektek is!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.10.14. 17:35:19

@aJeti: Bagoly meg a veréb esete... ;)
@éniskócos: Azért remélem a "kiskapuk" megmaradnak a közlésre néhanap... :)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.10.14. 21:57:07

Sajnálom én is, hiszen követellek már pár bloggal ezelöttröl, amikor még téged is, engem is máshogy hívtak.
Idönként rokon lelket fedeztem föl benned, máskor meg csak csodálkoztam vagy irigykedtem...

Akárhogy is, remélem, minden jól alakul veled.

Légy boldog és kiegyensúlyozott - még akkor is, ha néha kívül-belül viharok tombolnak.

macsk-a 2011.10.17. 18:11:34

Csatlakozom a táborhoz. Hiányozni fognak a remekül megfogalmazott postok. Szívből minden jót a jövőhöz :)

Jilley (törölt) 2011.10.18. 11:34:01

Sajnálom, de megértem a döntésed. Kívánom, hogy minden legyen úgy, ahogy szeretnéd! :)
süti beállítások módosítása