máj
4

házasságunk egyik alapvető problémája az utóbbi években az, hogy úgy éreztem, a férjem nem képes engem nőként látni. anya vagyok és háztartási alkalmazott, jobb esetben még barát is. márpedig én elsősorban nő vagyok. nem mindig szexuális vonatkozásban persze, de ezek a dolgok összefüggenek.

én még mindig férfinak látom a férjemet. akkor is, ha éppen apa, vagy kertész, vagy akármi. mert amikor a gyerekeivel bohockodik, vagy a kertben izzad, akkor is arra gondolok, hogy milyen nagyszerű férfi ő. és adott esetben megsimogatom, mondok egy évődő mondatot és ez innentől ennek már bizony szexuális vonatkozásai vannak.

fordítva ezt nem tapasztalom... ha éppen "nincs jobb dolga" és akar tőlem valamit, akkor nyomul. aztán persze nagyon kedves és odaadó tud lenni, de utána, mintha mi sem történt volna (mármint ébredés után, mert azért az összebújva alvás az játszik).

nekem hiányzik az, hogy ő a konyhában is nőnek lásson engem. csókoljon a nyakamba, paskolja meg a fenekemet, akármi... és ne csak akkor, amikor közönségis van ehhez (barátok), mert akkor inkább zavar. ilyenkor mintha a többi férfinak küldené a jeleket, hogy az övé vagyok...

sok minden kavarog még bennem ennek kapcsán, de csak ennyire van időm. egy hooszú komment ehhez:

http://hutlenseg.blog.hu/2011/05/04/kenyes_egyensuly_3

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr622876762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.05.04. 13:00:24

Noha a helyzetem más, ha nem olyan lenne, amilyen, akkor ezt én is hiányolnám. Nem, nálunk nincs semmi, de én nem akarom. Korábban akartam volna, akkor nem volt rá vevő, most már elment a vonat. És másban látom a férfit. Csak a másik nem teheti mindezt a hétköznapokban, mert nem ...

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.05.04. 13:53:50

@skarlát betű: de a szeretőről ő sem tud, igaz? tehát egyszerűen semmi? és semmi gyanakvás, semmi igény?
nekem meg ez furcsa és érthetetlen :)

egyébként mióta kinyitom a számat és lejjebb adtam az igényeimet, nem, nem jól mondom, mióta feladtam néhány (jelen helyzetben) irreálisnak minősíthető elvárást, azóta javulgat a helyzet.és persze megkapom máshonnan ezt a folyamatosan nőnek nézést :) ő meg azt hiányolja, hogy néha szeretné ha főznék rá, szívesen enné a főztömet és persze szívesen lepne meg a konyhában... :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.05.04. 15:00:40

@éniskócos: Ez bonyolult. Évekkel ezelőtt próbáltam elmagyarázni, hogy nekem mi hiányzik, hogy miért nem tud szexuális szándék nélkül is hozzám érni, miért húzódik el ... Aztán elegem lett, és már nem akartam, hogy próbálkozzunk. Volt, hogy kis időre megemberelte magát, de az se belülről jött, nekem meg így nem kell. Gyanakvás? Nem hiszem. Igény? Mire? Szexre persze van ... Már az ő részéről.
süti beállítások módosítása