már
19

jó cím, mi? :D

nem jutott eszembe, hogy is van ez a mondás a tojásokkal, aztán viszont eszembe jutott más is... :)

aha, meg van. mikor valaki nagyon óvatos, arra mondják, hogy úgy mozog, mintha tojásokon lépkedne. valami ilyesmi van velem is. de hangsúlyozottan csak ilyesmi. mert a mondásba azért simán beleértendő az erőfeszítés és a félelem, hogy nehogy... bennem most nincsenek ilyenek. laza vagyok és jókedvű. de figyelek! ismerem már a jeleket és olyankor előveszem az eszemet. és működik. az itthoni viszonyok kifejezetten jók.

de nézzük most a másik értelmet :)

dilidokim felizgatott este, mégis elaludtam, mire a férjem mellém feküdt. aztán persze álmomban volt ez az. persze se nem pszivel, se nem férjjel, hanem egy régi pasival. de reggel a kezem a férjembe ütközött :D

sajnálom, tudom, hogy ez dögunalom, de nem bíííííírok panaszkodni! :)

most nézem, hogy már több, mint egy hónapja tart ez az idill. ilyenkor szoktam aztán feltenni a kérdést, hogy vajon meddig tart még... de most nem teszem. úgy érzem, csak rajtam múlik...

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr552752260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.19. 10:34:17

Örülök a jó hangulatodnak, és csöppet sem dögunalom, írjál a boldogságról-kiegyensúlyozottságról is nyugodtan! ;)))

aJeti 2011.03.19. 12:51:54

:DDDD

jó kis cím :D

barbieds (törölt) 2011.03.21. 10:19:42

@aJeti: ja, jól kifejezi, hogy Kócos nyeregben van a pasijainál. ;) Az ilyesmi komoly (női) önbizalom növelő, és a pozitív érzelmek tovább lökik a kapcsolatokat a rendes működés útján.

Charmeúr 2011.03.29. 09:00:25

végigolvastam a blogot és egy két dologban magunkra ismertem itthon. Ő is nehezen beszél az érzelmeiről, de itt megértettem néhány dolgot azt hiszem.

Élvezzük a tavaszt ;)
süti beállítások módosítása