okt
19

mentés 1.

| Szerző: éniskócos | 5:39 pm

2010.06.11

élmény 

nem bírok magammal, muszáj írnom...

akikkel találkoztam tudják, akikkel nem, azok sejthetik, hogy kellemes csütörtök délutánom volt. de ennél azért kicsit több...

hallottam már róla, hogy a szex lehet spirituális élmény. és persze volt is olyan a férjemmel is sokszor, hogy nem egyszerűen jó volt testileg, hanem benne volt az a bizonyos plusz. amikor elveszíted magad, feloldódsz az élményben, eggyé válsz a másikkal stb. de ilyen, mint ez, eddig nem volt. ez már a többedik orgazmus volt, amikor valahogy másképp történtek a dolgok. nem a testemben éreztem. mintha nem is orgazmus lett volna. valahol másutt (agy? lélek?) és máshogyan. mintha egy sötét kockában lettem volna, ahol egy fehéren izzó gömb, vagy inkább csak golyó világított. ennyi. de annyira magával ragadóan jó volt ez a látvány, érzés, hogy hoszú percekig nem tudtam szabadulni tőle. képtelen voltam kinyitni a szemem, odabent akartam maradni... még most is fel tudom idézni egy pillanat alatt. mintha akkor és ott valami olyasmit láttam, éreztem volna, ami túl van mindenen. amire vágyunk. a tökéletes boldogság, ahol nem létezik az ego. fogalmam sincs, miért Pszivel éltem ezt át. akibe már nem vagyok szerelmes. és azt sem tudom, hogy ezt ő tette velem, vagy belőlem származott. de még mindig kába vagyok egy kicsit. ti nem ismertek annyira, nem vehettétek észre, hogy nem vagyok teljesen magamnál, de én nagyon furcsán éreztem magam. és még mindig van valami furcsa...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr572383997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ifigenie 2010.10.20. 10:42:34

Mi a szerelem? Szerinted? Miért kéne tagadni vagy bevallani, pláne, ha nem is biztos, hogy az és az sem biztos, hogy nem az? Érzéscsoport talán, testi, vagy lelki érzelem, sors, vagy csak valami véletlen? És az orgazmus? Hol van? Testben, agyban, lélekben, esetleg csak hol az egyikben, hol mindben egyszerre? Kell-e tudni, hogy miért volt jó, vagy nem szükséges? Félsz, hogy az eddig kialakított rutinod a pszivel való kapcsolatodban felborul? Szerintem ez így van rendjén, mert minden kapcsolat fejlődik valahova. Nem marad meg örökkön egy szinten. Akalmazkodni kell a változáshoz, ez az élet...

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.10.21. 13:25:20

@Ifigenie: nem tudom, mi a szerelem. csak jön-megy itt az életemben, hol megédesítve, hol megkeserítve azt...

Emoll 2010.11.01. 12:26:15

Nagyszerű élményben lehetett részed. Most már tudod, hogy létezik az a fajta orgazmus is! :-)
A nők többsége sosem éli ezt meg, de Te szerencsés vagy. A jó hír, megnyílt benned valami, valami teljesebb! De ez már spirituális.....

vvandora 2010.11.03. 20:46:44

azt hiszem ezt csak egy szeretővel lehet átélni.

hm, nem csak hiszem, tudom

Kócos Tamara 2010.11.21. 21:40:39

Ez az! Amióta átéltem én is folyton ezt az érzést keresem. :)
süti beállítások módosítása