okt
20

mentés 2.

| Szerző: éniskócos | 6:00 pm

2010.06.16.

boldogság, gyere haza...

a cím arra utal, ahogyan a boldogságról régebben vélekedtem. valaki tegyen boldoggá! ezt ma már másképp látom. csak magamat tehetem boldoggá.

gondoljatok csak bele! a világ olyan, amilyen. minden attól függ, hogyan nézed. nyílnak a kertünkben a királyliliomok. gyönyörűek. és egy síron milyen érzéseket kelt benned? és a szex? a mozdulat maga ugyanaz akkor is ha megerőszakolnak és akkor is, ha sikítasz az élvezettől... csak azon múlik, hogyan éled meg, azt amit látsz, hallasz, érzel, vagy csinálsz. ezek a gondolatok a Pszivel való szakításunk környékén kezdtek el motoszkálni bennem. aztán pár hete kölcsönkaptam egy könyvet IT-tól és döbbentem szembesültem azzal, hogy ezt egy nálam okosabb ember már kitalálta, sőt kutatta, aztán szép érthetően leírta. ajánlom mindenkinek

Csíkszentmihályi Mihály: Flow - az áramlat

az új blogom is ennek szellemében fogant, de nemigen van türelmem hozzá... jólesik csinálni, figyelni ezeket a pillanatokat, megélni. de esténként vagy másnap leírni már nem poén. írni arról jó, ami bent dolgozik az emberben és ki akar jönni... például ez :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr572384014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása