ápr
7

langyos

| Szerző: éniskócos | 8:19 am

minden rendben. és itt az ideje, immár végérvényesen, hogy ketté válasszam a dolgokat.

van a szex, meg van a többi.

a többi az teljesen rendben van. szerintem még sose volt ilyen kiegyensúlyozott a kapcsolatunk. vagy olyan régen, hogy már nem is emlékszem rá :) valahogy lenyugodtam, kellő magaiztosságra tettem szert, nem gondolom már, hogy mindig mindent rosszul csinálnék. levetkőztem magamról egy jó csomó önzöséget. és ez a kombináció nyerőnek bizonyul. laza és természetes tudok lenni. örülni annak, ami van. igyekszem nem neki, hanem magamnak megfelelni. tesszük a dolgunkat, beszélgetünk, összebújunk, ha lehetőség adódik rá, nevetünk. (a külső körülmények azért nem tökéletesek...) valahogy mostanra éreztem meg azt a mély szeretetet, ami összeköt bennünket. és lehet még ezen javítani, hogy még kellemesebb legyen, láthatóan megy ez :)

a másik meg a szex. ami langyos. amikor éppen van. basszus, mit várok 20 év után! nem beszélve azokról a bizonyos külső körülményekről, amelyek java része a férjet terheli jobban... úgyhogy tavasz ide, vagy oda, én egy kicsit ki vagyok hűlve. nem vagyok rákattanva a szexre. gondolom ez valami tudattalan védekező reakció, mert tudom, hogy úgysem... de úgy vagyok most vele, hogy majd elmúlik ez az időszak is és akkor jobb lesz megint.

a vicces az, hogy úgy kihűltem, hogy még a dilidokim sem nagyon tud felrázni. mulatságosnak látom most az ő gerjedelmét. ő meg bizonygatja, hogy majd ő megmutatja... ebben biztos is vagyok :) meg abban is, hogy ez azért már engem sem hagyna hidegen :)

szóval ez most a helyzet. a tipikus elvagyok, mint a befőtt. soha rosszabbat!

az

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr582806392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása