nov
1

mentés 17.

| Szerző: éniskócos | 7:30 am

2010.09.07.

mi jár a fejemben

hogy mi? szex, barátok, pia és persze rock'n'roll :)

érdekes összecsengések vannak most körülöttem. egy ismerősöm és egy másik is nagyon hasonló dolgokról beszélt, ill. írt. arról, hogy mi minden jár az ember fejében és ez mennyi időt, energiát jelent. és hogy gyakran csak akkor jövünk rá, hogy ez mennyi energia és idő volt, amikor vége annak az időszaknak, legyen az egy nyűgös párkapcsolat, vagy egy diploma megszerzése.

nálam épp nincs ugyan vége semmilyen időszaknak, de egyszer ezt már végigcsináltam, ismerem a tüneteket. szinte minden gondolatomat pszi tölti ki. egyre jobban kötődünk egymáshoz. mert együtt lenni jó. élőben is és virtuálisan is. ezért aztán mindig ezt akarom tenni. csakhogy minél több időt szánok rá az életemből, annál kevesebb jut másra. munkára, házimunkára, családra, férjre... és ez így egy ördögi kör. mert minél kevesebb időt szánok ezekre, annál rosszabb lesz a helyzet és minél rosszabb a helyzet az én kis "való világomban", annál jobban vágyódom majd pszi társaságára. és így tovább.

csakhogy épp pár napja beszéltük meg, hogy minden érzelmi kötődés ellenére is van egy határ, amit nem lehet, nem akarunk átlépni... de meddig tarthat ez az elhatározás? amikor minden nappal és minden órával többet akarunk a másikból. nem vagyok hülye, látom, mi történik. de én ezt akkor sem akarom! szeretőt akarok, nem egy másik férjet!

most mi legyen? megírtam neki is. egyelőre csak annyit tudott válaszolni, hogy érti és neki is vannak ilyen problémai...

talán valamilyen módon önkorlátoznunk kellene. no nem az élő kontaktust, abból így is nagyon kevés van.

ááá, tudtam én, hogy semmilyen boldogság sem tart örökké... hogy is írta valahol valaki? a boldogság az két probléma közötti állapot :)

azóta beszéltem vele. hogy bizony tényleg. önkorlátozás, miegymás. aztán beszéltünk vagy egy órát. nem az önkorlátozásról :) nem tudom, mi lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr232407300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása