nov
15

adok-kapok

| Szerző: éniskócos | 3:04 pm

kezdetben vala a kapás. aztán ez elmúlt és lett a nagy semmi. és miután a beleszomorodás után bele is fáradtam a nihilbe, akkor elkezdtem én adni. de közben akartam és vágytam a viszonzást, ami nem jött.

aztán lett pszi, akinek a kezdettől úgy tudtam adni, hogy nem vártam érte semmit, csak örültem, hogy mégis kapok. nagyon sok mindent kaptam. és közben arra is rájöttem, hogy tényleg boldoggá tehet az is, ha az ember ad.

és egy ideje már annyira dermesztőnek és félelmetesnek éreztem a semmit, hogy a férjnek is elkezdtem úgy adni, hogy nem vártam már érte semmit, mert már attól is jobb lett nekem, ha csak én adtam.

és igen. ha elengeded, megkapod. attól az egyetlen levéltől hirtelen megint kinyílt a világ. nyúl felém a férj és érzem, hogy boldoggá akar tenni. be kell valljam, egész jól megy neki.

és mégis. elég egyetlen mondat, hogy jóllakottság ide, vagy oda, újra éhség keletkezzen bennem. tudathasadásos állapot. de már kezdem megszokni. tudom, hogy hullámvasút ez. de már ezt is kezdem megszokni.

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr172450216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociologus 2010.11.15. 16:06:00

Ha boldog vagy tőle, akkor légy csak tudathasadásban... Az a lényeg, hogy mosolyogva nézz ki a fejedből!

Ifigenie 2010.11.15. 21:54:35

Érdekes, én meg ezt nem értettem ma, amikor írtad, hogy mit várok tőle (Sz-mtől)...semmit. Nekem nem volt nehéz, hogy adjak, nem azt kellett megtanulnom...most látom, hogy neked igen :-)

vvandora 2010.11.16. 16:27:35

úgy érzem, hogy szociologusnak igaza van:)
de ezt csak érzem, a tudatos én az ellentmond.
ezért tudathasadásos állapot ez, jól mondod.

a blog kezdeményt töröltem (tudom, h jártál nálam :)), mert belecsaptam épp a közepébe, vagy talán az utolsó 24 órába? nem tudom még.
majd újra indítom, talán az elejétől kezdve. Magamnak, és nektek.

talán találkozni is jó volna egyszer?

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.16. 19:30:53

@meramilla: hát persze. miért is ne... majd egyszer
süti beállítások módosítása