nov
25

egy ideig mindig próbáltam elkerülni azt a helyzetet, hogy túl rövid idő, mondjuk 24, de inkább 48 óránál kevesebb idő teljen el a két férfi között. aztán a nyáron egyszer úgy alakult, hogy nem hogy 48, vagy 24, de alig több, mint 12 óra telt csak el... azóta nem görcsölök ezen annyit.

most ugyan eltelt több, mint 24 óra, de valahogy mégis összemosódtak a dolgok. ki tudja, min múlik ez... és nem az volt, hogy dilidokival csak érzelem mentes szex, itthon meg szeretkezés. inkább fordítva. mintha a férj rajtam vezette volna le elfojtott agresszióit. de nem bántam, hagytam. ezzel együtt az a tény, hogy a behatolást követő pár másodpercen belül jó volt nekem, az nem az agressziónak és nem is a kiéhezettségnek (mint ahogy ő gondolta) volt köszönhető, hanem annak a még mindig felfokozott állapotnak, amibe előző nap kerültem. bár nem a dilidokimra gondoltam közben, mégis olyan érzésem volt, mintha az a történet folytatódott volna...

na, ez már nem is tudathasadás, hanem tudat összezavarodás...

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr702471995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wetting · http://sexdoboz.blog.hu 2010.11.27. 21:12:44

Szia!
"azóta nem görcsölök annyit"
Ez aranyos! :) De igazad van!

Kócos Tamara 2010.11.28. 21:44:19

Ha egy óra sem telik el közte, akkor az már majndemm olyan mintha egyszerre két férfival ?

notC 2010.11.29. 19:45:18

Hát igen, alaphelyzetben nem árt, ha van egy kis idő a lelki zuhanyra is, nem csak a testire, de a kivételek mindig erősítik a szabályt :)

kozgaztanar 2010.11.30. 12:41:37

@Kócos Tamara: :))

ps: ideértem. végre. :D
süti beállítások módosítása