már
28

mert olyasmiről beszélgettünk és úgy... miközben a farka a számban...

hogy neki is ritkán igazán jó már a szex. és olykor van rossz szex is. hogy jólesne néha valaki mással is. de nem akarna bonyodalmakat, nem akarna elhagyni, megbántani. sem engem, sem azt a másikat. csak szex és más semmi. évente néhány alkalommal. hogy megkaphatná bármelyik munkatársnőjét, de tudja, hogy ők nem érnék be azzal, amit ő akarna, ezért inkább nem.

úgyhogy talán inkább hármasban kellene valakivel. legyen az akár férfi, akár nő. hogy el tudna viselni bármit ennek kapcsán, ha nekem az jó...

nevek is felvetődtek. de tudjuk, hogy csak bilibe lóg a kezünk. a valóságban ez nehezebben megy.

akkor marad a swinger?

de legalábbis a játékszerek.

és vajon mit gondolok én?

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr482780424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gritty goose 2011.03.29. 09:17:31

Naa.....és mit gondolsz Te?:-)))

barbieds (törölt) 2011.03.29. 09:53:08

Ez esetleg biztató kezdet lehet, nem? De vajon miért gondolja a férjed, hogy a hármas kevesebb bonyodalommal járna, mint a szeretőzés? (A swinger meg borzalom, szerintem.)

Ifigenie 2011.03.29. 11:54:37

Azt, hogy teli szájjal nem beszélünk!
:-) (értsd, ahogy akarod)

kozgaztanar 2011.03.29. 11:54:39

már bocsánat, de Te hogy tudtál beszélgetni, ha közben a farka a szádban volt? :))

Ifigenie 2011.03.29. 12:27:05

@kozgaztanar: basszus! Ez azért jelent valamit, hogy két másodperces különbséggel, ugyanarról írunk neki... :-)vagyis ugyanúgy gondolkodunk :-)

Ifigenie 2011.03.29. 12:32:28

@kozgaztanar: egyébként meg nem mondta, hogy beszélt volna teli szájjal...csak gondolt valamit :-)

Ifigenie 2011.03.29. 12:34:53

@kozgaztanar: amit ugye majd megtudunk, hogy mi is lehetett :-)
Amúgy meg, ha már itt tartunk kedves Közgáztanár! Már figyellek egy ideje, és igazán elárulhatnád, hogy mit is ábrázol ez a kép?? Nekem mindig eszembe jut róla valami, de biztos, hogy nem az...meg ugye rossz az, aki rosszra gondol...

kozgaztanar 2011.03.29. 12:43:42

@Ifigenie: mármint ami itt oldat megjelenik, amikor kommentelek?
egy ókori görög sisak. nemcsak védelmezi a harcost, de el is rejti annak arcát :)

Ifigenie 2011.03.29. 12:56:00

@kozgaztanar: igen, az! Hááát..én másra gondoltam...igazából nem tudom megfogalmazni, hogy pontosan mire, de nem sisakra, vagy ha igen, akkor nem fejre való sisakra...:-) (de azért jó, hogy ezt tisztáztuk...)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.03.30. 11:44:01

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): @kozgaztanar: én nem tudom, nálatok hogy megy ez, de én néha kiveszem a számból :)

egyébként nem volt véletlen, hogy inkább csak az ő gondolatait írtam. kifejezetten "beszéltettem" :)

amúgy: swinger csak végső esetben, csak az ő kedvéért. bármilyen lenne is, túl élném egyszer. de egyáltalán nem ragaszkodom hozzá.
a hármas meg: ha úgy hozza az élet, miért ne? de szerintem egyikünk sem fog tenni semmit ez ügyben.
úgyhogy nem tudom.
szóval odáig azért eljutottunk, hogy szinte egyáltalán nincs rossz szex. de ami van, az langyosan kellemes. mondjuk pár havonta előfordul egy-egy tisztességes, szenvedélyes.
de hát basszus 20 éves kapcsolat! szóval az eszemmel tudom, de úgy gondolom, egyelőre nem akarnék a szenvedély nélkül élni. tehát pszi marad. és ha kiderül, akkor a férj legalább érteni fogja... pszi felesége nem fogja érteni...

Kommentel(n)ő 2011.04.06. 22:30:48

@éniskócos: de méééééér' nem írsz a folytatásról???
Engem nagyon érdekel, mire mentek egymással. Nálunk 26 év van mögöttünk, és a probléma hasonló. Lehet hogy rosszabb stádiumban....?
Szóval számomra roppant érdekes, hogy másnak mit sikerül kihozni egy ilyen helyzetből.
Írj!! :)
süti beállítások módosítása