már
8

továbbra is

| Szerző: éniskócos | 10:11 am

minden rendben. de nagyon. a helyzet az, hogy kibaszott jól vagyok :) legalábbis azokban a dolgokban, amik e blog tárgyát képezik. de a többiben sem vészes a helyzet.

szóval. egy nap pszivel. nem kettesben, de így is jó volt. folymatosan éreztette velem, amit érezni vágytam. és még egy gyors menetet is összehoztunk. a kocsi elejéről a tenyérlenyomatokat elfelejtettem letörölni, de senki sem vette észre őket...

és mert állítólag a férfiak megérzik a szexszagot, mármint nem ténylegesen, csak tudat alatt, ezért aztán másnap délelőtt a férjem egy gőzfürdőben akart magáévá tenni :D nehezen beszéltem rá, hogy inkább este otthon...

a baj csak az, hogy megfigyelésem szerint minél több szexben van része az embernek, annál többre vágyik... szerencsére van itthon fogadókészség és szerveződik egy randi is.

szép az élet, dam-da-dam.

DE. nem vagyok hajlandó komolyan venni magamat. értem ezt úgy, hogy tudom, hogy derűre ború, borúra derű, úgyhogy igyekszem élvezni, amikor jó, anélkül, hogy illúziókat táplálnék magamban és igyekszem nem nagyon kétségbeesni, amikor rossz, hiszen úgyis elmúlik... mondjuk, ez utóbbi azért nehezeben szokott menni...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr702721028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása