feb
14

a lényeg

| Szerző: éniskócos | 3:08 pm

ha már így összejöttek a dolgok. érzelmi válság nálunk, válás IT-éknál.

a lényeg az, hogy leesett rólam valami súly. a megfelelési kényszerem a férjem felé. abban a bizonyos levélben leírtam jó pár dolgot, hogy hogyan érzek, hogyan élek meg bizonyos szituációkat. és azt is, hogy nekem így nem jó és ez ha így marad, válással fog végződni. ha be akarnék szólni magamnak, azt mondanám, hogy én ezzel feltettem a kezeimet és áthárítottam rá a felelősséget, hogy kezdjen ezzel a helyzettel valamit. és ettől valahogy sokkal felszabadultabb lettem. az elmúlt 3-4 napban többet mondtam el neki magamról, az érzéseimról, az "elvárásaimról", mint az utóbbi 3-4 évben. az elvárást pedig azért tettem idézőjelbe, mert ez nem igazi elvárás. egyszerűen azt szeretném, ha többet beszélne hozzám és több visszajelzést adna. mert ha beszél, akkor sokkal jobban tudom érzékelni a benne zajló folyamatokat is, mint akkor, mikor hallgat és én megpróbálom kitalálni, hogy mi van... és sokszor bizony jól melléfogok.

basszus. ebben a pillanatban jöttem rá, hogy egy csomó dologban pont olyan a férjem is, mint az apám... akivel sosem volt tökéletes a kapcsolatom, aki ha úgy tetszik, félresiklatta pár dologban az életemet. francba. hihetetlen, hogy ez eddig még nem tűnt fel... pont ugyanazokat az érzéseket váltja ki belőlem. kisebbrendűségi érzés, megfelelési kényszer. az az érzés, hogy nem vagyok méltó a szeretre, mert nem helyesen viselkedem.

bassza meg, bassza meg, bassza meg!!!!!!!!

no de, ha minden igaz, pont ettől szabadultam meg az elmúlt napokban :) de tényleg, úgy érzem, bármit megtehetek szabadon és nem érdekel mit szól hozzá. ossza be. és döntsön, hogy kellek-e így, vagy nem. és ha komolyan gondolta azt a mondatát, hogy ő soha, semmilyen körülmények között sem akar elválni tőlem, akkor kénytelen lesz elfogadni így is... talán a végén még élvezni is fogja :D

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr412660667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gritty goose 2011.02.14. 20:04:45

Vigyázat, ez veszélyes is lehet.
Ő eddig egy más nőt ismert, most meg egy felszabadult nőci leszel, nehogy ne tudjon mit kezdeni a helyzettel.

Nem is értem, hogy lehet évekig egy szerepet játszani, vagy más lenni, ami vagy?!
Bár a példám mutatja, én sem jutottam többre azzal, hogy adom magam....elváltam, a szerelmem elhagyott, és a mostani helyzetemet meg ismered.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.14. 21:41:04

@Gritty goose: ennek a szerepjátszáshoz semmi köze. szerepet az ember tudatosan választ magának adott esetben. ez velem csak úgy megtörtént... hogy fontosabb lett az, hogy megfeleljek a férjem vélt vagy valós elvárásainak, mint az, hogy én mit szeretnék valójában. azt hiszem erre szokták azt mondani, hogy elveszítettem önmagam... és részben dilidoki által, részben a blogjaim által, részben pedig csak úgy, lassan kezdem visszakapni a saját életem. ami már nyilvánvalóan nem ugyanaz, mint ami volt/lett volna, de MOST ez vagyok én... és az most nem annyira érdekel, hogy tud-e ezzel mit kezdeni, vagy nem.

vitéz Thapóccay néma bárány 2011.02.15. 03:49:56

@éniskócos: Látod ez a lényeges különbség, amiért sok dolgot én másképp látok. Soha nem akartam megfelelni senkinek, csak a magamnak magamról vélt önképnek. Annak meg mindig sikerült. Ráadásul balhés típus vagyok, kimondom amit gondolok, jót is rosszat is. Mellettem nem kell őrlődnie senkinek azért, mert nem tudja éppen hányadán állunk. Viszont az új te okozhat meglepetést a sok év megszokás után otthon. Szerintem óvatosan kezeld.

díva naíva 2011.02.15. 09:48:45

ügyes! jó úton jársz :)

aJeti 2011.02.15. 10:21:21

baszki, elolvasnád végre azt a könyvet?!
:D

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.15. 10:36:52

@néma bárány: mindenkinek meg van a maga keresztje... és bár hajlamosak vagyunk elfelejteni, ez az egész életnek nevezett izé pont attól is szép, hogy nem vagyunk egyformák. abban is biztos vagyok, hogy másodszorra már nem követném el ugyanazokat a hibákat és másmilyenekből is jóval kevesebbet. de ez a mehetnék még mindig nem elég erős...

@aJeti: jóvanna! hamarosan :)
süti beállítások módosítása