már
1

írok posztot :)

szerintem sejthető az eddigiekből, hogy a hallgatásomnak az az oka, hogy most rendben mennek a dolgok. voltunk családilag telelni, ahol nem volt más gondunk, mint hogy jól érezzük magunkat és igyekeztünk is ehhez tartani magunkat :)

és bár úgy döntöttem, nem lesz nagy beszélgetés, végül az is lett, de az már itthon. nagyrészt annak köszönhetően, hogy IT-val együtt töltöttünk jó sok időt és bár eleinte kerültük a témát, végül azért jól belemásztunk (leendő?) válásának boncolgatásába. ami persze hozott magával jó sok kérdést a kettőnk dolgában is.

érdekesen zajlott a beszélgetés... tulajdonképpen már szeretkezés készülődött és közben hangzottak el poénos beszólások mindkettőnk részéről. aztán szép lassan egyre komolyabb lett a beszélgetés, a szeretkezés szórakozott simogatássá lanyhult, majd gyakorlatilag összevesztünk és felöltöztünk. de azért csak nem maradt ennyiben a dolog, ilyesmit én már nem hagyok :) szóval folytattuk a beszélgetést és végre a férjem is megnyílt, ahogy arra mindig is vágytam... szóval engedett most belelátnom a lelkébe és megértettem egy csomó dolgot. persze kaptam ezekből korábban is ízelítőket, de talán az én fogadókészségem sem volt még teljes. mert most valóban megértettem, mélyen átéreztem azokat a dolgokat, amik benne zajlanak, ahogy ő érez a dolgokkal kapcsolatosan. mondjuk fordítva ez a megértés még mindig nincs meg, de azért már így is eggyel előrébb vagyunk... és nem adom fel, előbb-utóbb talán ő is megért engem. ja, és aztán mégis lett szeretkezés is :)

valahogy nagyon jó érzéseim vannak most vele kapcsolatosan. talán most elindult a kapcsolatunk arra, amire már évek óta vágyom. hogy ne kalitkában érezzem magam mellette, hanem szabadnak. hogy ne a kötelesség, vagy a szükség tartson össze bennünket, hanem a szerett. lehet, hogy ez az itt leírtakból nem következik, mert nem írtam le, miket mondott. de a lényeg az, hogy én így érzem.

és mindezek egyenes következményeként persze egyre kevésbé hiányzik a dilidokim... azt nem mondanám, hogy vége. legfőképen azért nem, mert van egy olyan oldala a házasságomnak, ami valószínűleg soha sem volt és nem is lehet tökéletes a jövőben sem. mert az a dilidokimmal az. ez pedig a szex.

ez a téma sokszor felmerül, ahogyan olvasgatok erre-arra. hogy egy nő egyszerre szeretne alfahímet és egy apucit magának. a kettő egyszerre pedig nem megy. minden férfiban túlsúlyban van valamelyik oldal. nem is velük van a baj, hanem a nőkkel :) mert hol ezt, hol azt akarják. és persze ugyanattól a férfitól...

kompromisszumokat kötni persze lehet és kell is.

én "mindössze" egy kicsit odébb toltam ezt a vonalat...

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr492700905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2011.03.01. 14:11:33

supp-supp (síelek)

barbieds (törölt) 2011.03.01. 14:25:11

Alfahím és apuci témában az is nagyon számít, hogy az érintett nőszemély milyen mértékben született annak a bizonyos feleség avagy szerető (ribi ;)) típusnak. Nyilván ebben is tologatjuk a határainkat a helyzetnek és lehetőségeinknek megfelelően. Jajj, nehéz ez! Remélem, sikerül valamiféle jó és működő egyensúlyt találnod! :)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.03.01. 14:38:26

@aJeti: ne már! már megint?? :D és, jól csúszik? ;)

@barbieds: különösen nehéz az ügy, ha még azt is figyelembe vesszük, hogy a nőknél azért elég gyakori, hogy viszonylag későn ébrednek rá saját szexualitások természetére...

díva naíva 2011.03.01. 20:07:54

lényeg, hogy jól érzed magad és boldog vagy :)

vitéz Thapóccay néma bárány 2011.03.02. 04:29:07

Az alfahím és apuci normális esetben egy személy, úgy hívják férfi. Nem keverendő a hímnemű, lábuk közt péniszt hordó egyéb társaival :-) Szerintem a férfiak tudják mikor kell alfahímként viselkedniük, és mikor van rájuk szüksége apuciként akár a feleségnek, akár a gyerekeknek.

Gritty goose 2011.03.02. 08:36:34

"egy nő egyszerre szeretne alfahímet és egy apucit magának. a kettő egyszerre pedig nem megy. minden férfiban túlsúlyban van valamelyik oldal. nem is velük van a baj, hanem a nőkkel :) mert hol ezt, hol azt akarják. és persze ugyanattól a férfitól..."

Ne akard felmenteni Őket!!!
Nem tudom sajnálni Őket, hisz ez az elvárás kölcsönös.
Ők meg elvárják tőlünk, hogy egy személyben legyünk anyák, szerető feleségek, bejárónők, szakácsok és szenvedélyes vadmacskák...és a munkahelyünkön is csináljunk karriert.
Szerintem 1-1!

Gritty goose 2011.03.02. 08:37:36

Jaaa...egyébként meg tényleg öröm, hogy rendeződni látszik a dolgaitok!:-)))))

barbieds (törölt) 2011.03.02. 09:48:50

@éniskócos: bezony, és ha a felismerés nyomán alfahímre vágyunk, viszont az ágyban csak az x éve megszokott apuci van, az okozhat némi problémát.Szerintem.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2011.03.04. 08:55:21

@barbieds: milyen igaz :-)))
a férfi is egy ribi vadmacskát szeretne az ágyban, de az ágyon kívül meg egy visszafogott okos feleséget :-)
süti beállítások módosítása