ápr
18

a csevegésemet soknevű barátnőmmel. de nem igénytelenkedek, leírom, mi van.

az van, hogy nincs semmi. minden rendben. szeretem mindkettőjüket, ők is szeretnek engem. legfeljebb csak hétköznapi gondok vannak, hétköznapi megoldásokkal. nyugi és sok-sok munka.

kedves új olvasóim drukkoljanak, hogy ne is nagyon legyen írnivalóm! :)

a régiek pedig úgyis kapnak híreket a FB-on

----

na, azért mégis, egy kis levéltitok :)

ő:  küldök egy puszit::*

 én: :* 
 ő:  és szeretlek!
olyan jó, hogy vagy!
 én:  bearanyozod a napomat  :)
 ő:  pedig most tényleg csak annyit tettél, hogy "bezöldültél",
és máris madarat lehetne velem fogatni!
 én:  "apa fogjál nekem béékát..."
ismered?
 ő:  nem, vagy legalábbis nem ugrik be...
 én:  mert a béka olyan aranyos
 ő:  mi is ez?
 én:  valami idióta kis dal
magam sem tudom pontosan
olyan kaliber, mint a pancsoló kislány 
 ő:  valószínűleg beugrana, ha hallanám
ez is olyan boldogan infantilis dal?
stb, stb, stb 

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr22836718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása