nov
22

durca

| Szerző: éniskócos | 8:28 am

bevágtam a durcát. ezzel valószínűleg taccsra tettem az elmúlthetek eredményeit. gratulálok.

bassza meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr72464676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macsk-a 2010.11.22. 14:40:34

Törékeny az egyensúly ilyenkor, igaz. De nem lehetsz állandóan tökéletes. Ember vagy és ebben a mivoltodban hibázhatsz. És így is szerethető lény :))) Nem lehet mindig a penge élére koncentrálni, mert akkor pont a lényegről maradunk le. Kitartás Elvtársnő!

Férj 2010.11.23. 10:38:44

Volt/van igazán komoly oka a durcázásnak? Mert ha nincs akkor szerintem nyugodtan állj a másik elé, ismerd be, hogy ezt most elcseszted és bocs, nem volt szándékos. Bűnbánó szemek, ártatlan tekintet, egy kis dorombolás és szerintem el van felejtve. Mi férfiak ezt szeretjük. :-)

Gritty goose 2010.11.23. 11:15:02

És tudja, hogy miért vágtad be a durcát?!
Ha igazad van, akkor szép nyugodt stílusban magyarázd el neki, ha meg nincs igazad, csak felkaptad a vizet, akkor hallgass FÉRJ-re.:-))))

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.24. 14:40:30

@macsk-a: kitartok, köszi! :) pont ez az egyik fő baj a kapcsolatunkban, hogy úgy érzem, nincs jogom hibázni...

@Férj: @Csak_egy_lány: a durcázásnak komoly oka volt, de a lehető legrosszab megoldást választottam. ráadásul reggel korán elment és csak későn jött, miközben én is pörögtem. nem jött ki rá a lépés, hogy megbeszéljük, de metakommunikációs szinten rendeződtek a dolgok. és néha túlbeszéni sem szabad a dolgokat.

Gritty goose 2010.11.24. 15:04:58

@éniskócos: Úgy gondolod, hogy ha megbeszéltétek volna, az már túl ragozás lett volna?!
Párodban vajon nem maradt tüske?!
süti beállítások módosítása