nov
30

lélekérintés

| Szerző: éniskócos | 1:06 pm

nehéz ezt megfogalmazni. inkább nem is próbálkozom, csak leírom, mi van. az van, hogy már másodszor volt az az érzésem, hogy míg a dilidokival szeretkezünk (és az most mindegy, hogy bújósat, vagy lepedő szaggatósat), addig a férjemmel csak szex és más semmi... közben még csak-csak elmegy a dolog, de utána... na az nem jó. nem érzem, hogy lelkileg is történt volna valami. hogy most milyen jó hozzábújni, ezzel az elcsendesedett testtel, kisimult lélekkel. ürességet érzek és hiányt. nem akarom rá kenni, mert van annak bőven indoka, hogy én miért érezhetek így. de eddig ilyen nem volt. legfeljebb akkor, ha szex közben cserbenhagyott, de az ugye mégiscsak más. és még akkor sem mindig. most viszont nagyon nem hagyott cserben. úgy tűnik, ő mostanában kezd rájönni arra, hogy jó móka az, ha nekem többször is jó, míg neki is az lesz. mondjuk majdnem lebuktattam magamat közben. az én elsőm után megkérdezte, hogy akkor most hogyan tovább. már nem tudom visszaidézni, mit akartam pontosan válaszolni, csak azt tudom, hogy az nagyon nem jó válasz lett volna... így aztán gyorsan másképp fogalmaztam.

valahogy azt érzem, hogy bár a szíve mélyén szeret engem és ő is vágyik a lélekérintésre, a hétköznapokban ez nem annyira fontos neki. van ezer dolga, gondja, baja és én nagyon hátul állok a sorban. sokszor azt érzem, hogy a kiakadásaimat is csak mint megoldandó problémaként tekinti, tudja, ilyenkor mit kell tennie, mondania ahhoz, hogy lenyugodjak és akkor egy újabb hónapra béke lesz, foglalkozhat megint nyugodtan a saját dolgaival.

és nekem nincs sem elég bátorságom, sem elég erőm ahhoz, hogy a dilidokit feladva csak a házasságomra és a családomra koncentráljak. győz az egóm, hogy nekem is jár egy kis boldogság... és a kis boldogsággal való megelégedéssel elvesztem a nagyot. aszongyák legalábbis, hogy ez így van. tapicskálok az én kis saját, különbejáratú mocsaramban. mert semmiféle reményét sem látom annak, hogy ha én még jobban a férjre koncentrálnék, akkor jobb lenne. hiszen így is sokszorosan több figyelmet fordítok rá, mint ő énrám.

szóval marad a mocsár. ami egész helyes kis ligetnek tud tünni, ha éppen jobb a kedvem.

de hát ugye, a picsogás az jobban megy :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr272483413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Férj 2010.11.30. 15:49:14

Te mire vágynál, mit tegyen e Férjed másképp? Hogyan tudná elérni Szerinted, hogy ne úgy érezz, ahogy érzel. Mit nem tesz ő, amit tesz a másik? (és most nem szexre gondolok). Én is el akarok igazodni a lélekérintés rejtelmeiben, így kíváncsi vagyok a véleményedre!

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.30. 16:12:39

@Férj: simán rávágom, hogy nem tudom :) ha könnyű lenne elmondani, akkor könnyű lenne tenni ellene/érte.

talán valami olyasmi, hogy képes osztatlan figyelmet fordítani rám. abban a kis időben, amíg együtt vagyunk (és még csetelés közben is megpróbálja, ami persze sokszor lehetetlen) csak én létezem számára. sem munka, sem gyerek, sem semmi más. néha még így is nehéz, de nagyon akarja(juk), hogy így legyen.
másodszor tényleg képes elfogadni olyannak, amilyen vagyok. soha semmiben sem kell hazudnom neki és ő sem teszi. még "szépítések" sem nagyon vannak, csak a kegyetlen és egyben felszabadító őszinteség.
képes úgy ellenvéleményt megfogalmazni, hogy ne bántson vele. nem néz hülyének, nem értetlenkedik, nem feltételez semmilyen mögöttes dolgot. minden az, aminek látszik.
együttérez velem, bármiről legyen is szó. még ha nem is ért velem egyet, együttérez velem a bánatomban, dühömben, megérti, hogy miért érzem azt, amit. ha elsőre nem, akkor kérdez, hogy megértse. nem fárasztja a barátnős csacsogásom és nagyraértékeli az együttérző, megértő hallgatásomat.
úgy érzem, nem létezhet olyan tettem vagy gondolatom, amit ne tudna elfogadni tőlem.
hogy én vagyok számára a NŐ. és ezt minden pillanatban érezteti. úgy érzem, bárhol, bármit félbehagyna, átszervezne csak azért, hogy egy picit velem lehessen... és amit persze nem kérek tőle, mert nem akarok tőle semmi olyasmit, ami a legkevesebb kellemetlenséget okozza neki...
és az ez egész mégis mentes minden csöpögős nyálasságtól és érzelgősségtől (na jó, néha vannak szivecskék a cseten :) )

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.30. 16:17:52

@Férj: és mindezt úgy, hogy tudom, hogy én csak a második vagyok. nem kétséges, hogy felém döfne a tőrrel, ha arra kerülne a sor. még ha a fele szíve bele is szakadna. és így tennék én is. és ott lebeg mindig az egész felett a teljes beteljesülés lehetetlensége és a mindent elvesztés lehetősége... de legalább ugyanazt érezzük mindketten...

notC 2010.11.30. 21:44:39

@sing-lee: vagy ideje lenne kipróbálni egy mélyebb kapcsolatot az alkalmai "használatbavétel" helyett :)

Ifigenie 2010.12.01. 09:08:14

@sing-lee: @notC: egyik sem. Mert nem lehet, mert nem ezt érzi. Mert érzi, hogy egyik megoldás sem hozna olyan eredményeket, mint amik most vannak. Annak ellenére, hogy tudja, ez csak egy konzervált állapot. És talán tudja azt is, hogy nem maradhat örökké így, pláne, ha ilyeneket érez. Viszont érzi azt is, hogy középen áll, és talán nem is lenne kérdés, ha a másik őt választaná, akkor ő is a másikat választaná a meglévő helyett. Persze a választások mindig nehezek, de az élet erről szól. De amíg nincs választás, addig konzerválódás vagy esetleges fejlődés lehetséges pozitív vagy negatív irányba. Ami olyan is lehet, hogy több lesz belőle, de olyan is, hogy egyszercsak azt mondja magának, hogy nincs rá szüksége. Vagy az egyikre vagy a másikra, esetleg egyikre sem. De most még szüksége van mindkettőre, mert az élet nem fekete és fehér, és nem úgy van, hogy vagy ez van, vagy pedig az. Aki így él, az nagyon sok mindenből kimaradhat.Ez csak egy hullámvölgy, amit egy hullámhegy követ, és akkor megint jó érzések jönnek. De azt gondolom, hogy az embernek muszáj néha önvizsgálatot tartania, és tisztába jönnie azzal, hogy éppenséggel mi a baja.

notC 2010.12.01. 10:58:12

@Ifigenie: opsz! icipici félreértés, de én vagyok a hibás... A válaszom kimondottan @sing-lee hozzászólására vonatkozott nem kevés cinizmussal fűszerezve (bocsánat érte!)
Teljesen egyet értek veled, értem és elfogadom Kócos helyzetét és azt is tudom, hogy a dolgok szívügyekben sohasem egyszerűek, főleg nem annyira, hogy "ideje legyen válni".
Érdekes kis kérdések ezek, a lehet-e kettőt szeretni, meg hogy pontosan tudjuk, hogy mit lenne szabad, s lelkiismeretünk is ágál egy ilyen is-is/sem-sem állapot ellen, de vajon ezek az (ellen)érzések valóban sajátunk, vagy "csak" a külvilág, társadalom, szokásjog normái-e? És persze dettó ez a kategória az is, hogy a "férfiaknak szabad, a nőknek nem" :)

Ifigenie 2010.12.01. 12:21:30

@notC: ezer és ezer változat létezik, és mind személyfüggő, külső tényező függő, gyermekkor függő, családi állapot függő, stb. stb, tehát nagyon összetett. Mindegyik "ilyen" kapcsolat más és mégis van egyfajta egyformaság bennük. És ahogy kócos maga írta nálam: "nincs sablon. csak hasonlóságok. az jön, amit akarsz, hogy jöjjön... " és ez így igaz!

sing-lee 2010.12.01. 14:44:53

@notC: @Ifigenie: Igazából nem arra gondoltam hogy az alkalmi kapcsolat már eljutott volna arra a szintre hogy érdemes legyen miatta kockáztatni.
Ahhoz hogy ezt pontosan lássam nagyon vissza kellene olvasni, ami sajnos mostanában időhiány miatt nem fog menni ( meg lusta is vagyok :))
Viszont ha a jelenlegi házasságában nem azt kapja amiért ezt vállalta akkor miért marad benne? És meddig még?
Van-e értelme fenntartani egy kapcsolatot, csak mert olyan jó volt együtt régen, meg van egy csomó közös emlékünk, meg kitudjami?
Én csakazértisből nem maradnék senkivel. Ahhoz túl rövid az élet.

Ifigenie 2010.12.01. 15:28:35

@sing-lee: ez vonatkozott erre: "és talán nem is lenne kérdés, ha a másik őt választaná, akkor ő is a másikat választaná a meglévő helyett." De szóljatok, ha tévedek...

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.01. 15:39:45

@Ifigenie: a rókafogta csuka helyzet az egész. ha ő merne lépni, talán én is mennék vele. és mostanra talán jönne ő is, ha én lépnék. de mindkettőnknek meg van az oka arra, hogy miért nem lépünk. így aztán berendezkedtünk erre az állapotra... ezek az okok persze kívülállónak lehetnek semmiségek, de nekünk meg ez az életünk...

Ifigenie 2010.12.01. 16:45:43

@éniskócos: előbb- utóbb úgyis el fogtok érkezni oda, ahol fel kell tennetek ezt a kérdést magatoknak: együtt vagy külön. Gondolom, ettől féltek mindketten, a döntéstől, és talán attól is, hogy fájna, ha a másik nem akarná, de az is, ha akarná (mert akkor valahogyan, de dönteni kéne, és talán elveszne az egésznek a bája, ami most még meg van)...

Gritty goose 2010.12.02. 08:24:48

@éniskócos: És ezt így le is vezetted neki!? Tisztában van ezekkel, tudja, hogy neked erre szükséged lenne, és ettől lennél boldog?

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.02. 08:27:56

@Csak_egy_lány: mármint a férjemre gondolsz? igen, tud róla. és érdekli is kb 2 napig, amíg "fennforgás" van, aztán visszasüllyed a hétköznapokba, ami nála a kurva sok munkát jelent. aztán a gyerekeit. meg a beteg szüleit. meg a tesóját. meg a szomszédot. én a 22. helyet szoktam megsaccolni magamnak...

Gritty goose 2010.12.02. 09:36:40

@éniskócos: Sajnálom, hogy így van, vagy így érzed. Valószínű, Ő nem így éli meg, csak ezt a két végletet kellene közelebb hozni.

Walmer 2010.12.02. 13:17:57

@éniskócos: olvastad már John Updiketól a gyere hozzám feleségült?
Pillants bele.
ha meg a 22-ik helyen vagy nála és még szex után sem jó, a szeretőddel meg marha jó és hiányzik ha nem vagy vele, akkor sing-leenél van a pont.
szerintem tedd fel magadnak a kérdést, hogy miéet vagy vele. de őszintén ám.
gyerek(ek) miatt? pénz miatt? kényelem? Lustaság? az újrakezdés félelme miatt?

ha egy kapcsolat beszart, akkor azt fölösleges erőltetni. szerintem.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.07. 17:38:24

@Walmer: ha egy kapcsolat beszart, akkor először is megpróbáljuk helyrehozni. ha lépünk annyiszor, ahányszor beszarik, márpedig mind beszarik valamikor, valamiért, akkor jó sok kapcsolaton leszünk túl, adott esetben jó sok gyerekkel... és megfigyelésem szerint a 2. 3. sokadik kapcsolat nem feltétlenül jobb, mint az 1. csak jó esetben van több tapasztalat a nehézségek kezeléséhez. meg néhány illúzióval kevesebb...

ezzel együtt, szinte biztos vagyok benne, hogy dilidokival sok minden jobb lenne. az pedig, hogy mi lenne rossz, az csak később derülne ki... viszont eléggé tönkre tud ám tenni egy kapcsolatot, ha cirkusz van az előző kapcsolatból származó gyerekek körül, hogy a vagyonmegosztásról már ne is beszéljünk. vagy a szülők, barátok, munkatársak (főnökök) véleményéről már ne is beszéljünk. mert lehet mondani, hogy mindez nem számít, csak a szerelem. de számít. és megmérgezi a szerelmet...

Ifigenie 2010.12.08. 08:47:40

@éniskócos: ja, alá támasztom! (rám az előző kapcsolatból való gyerek igaz. És hát nem könnyű)

Walmer 2010.12.10. 13:30:00

@éniskócos: a hivatkozott könyv pont erről szól. a gyereknek meg nincs szarabb, mint egy olyan családban nőni fel, ahol a két szülő nyírja egymást. nem kell folyamatos ordítozásokra gondolni. a feszültség a levegőben éppen elég.
a "beszart" szó nem azt jelenti nálam, hogy nem működik valami miatt, hanem azt, hogy megbukott, mert semmit nem tudtok egymással kezdeni.
azt nem mondtam hogy kezdj bele a szeretőddel egy újabb kapcsolatba.
lehet élni egy kicsit egyedül is.

"hogy a vagyonmegosztásról már ne is beszéljünk. vagy a szülők, barátok, munkatársak (főnökök) véleményéről már ne is beszéljünk."

bocs, de ez a te életed. szerintem meg magasról szarnod kellene rá, hogy ki mit gondol. ha meg barát, akkor az úgyis neked ad igazat. tapasztalatból mondom;-)
hát a vagyon az nem olyan egyszerű...
arra nincs semmi okosság a tarsolyomban.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.10. 16:21:53

@Walmer: egy csomó dologra nem lehet szarni... hiába próbálod meg, nem lehet kiiktatni bizonyos dolgokat. közvetlen közelről figyelhettem meg a tesómék váljunk, majd mégsem sztoriját. törtek-zúztak maguk körül. most mégis megmaradtak egymásnak, ez tök jó, csak éppen kettem maradtak egyedül a világ ellen... nem tudom, ez meddig működhet boldogítóan.

Walmer 2010.12.11. 11:53:07

@éniskócos: nem vagyok benne biztos, hogy értem amit írtál, de nem is ez a lényeg.
A te életed, azt csinálsz vele amit akarsz. Ha nem akarsz válni, akkor nem akarsz. valszeg azért mert neked így a legjobb. mi csak beszélgetünk itten és elmondjuk a véleményünket úgy, hogy valszeg a töredékét sem ismerjük az indítékaidnak:-)
süti beállítások módosítása