dec
15

hogy meddig tart a kitartás, mert ugye jóban-rosszban és honnantól kell önzőnek lenni és verni az asztalt...

kedves férfi olvasóim, mit szólnátok ahhoz, ha a feleségetek, partneretek szexért nyafogna, miközben családfenntartóként napi 15 órát dolgoztok? annyit hozzátennék, hogy már rég nem én vagyok az (ha voltam egyáltalán), akinek egyre több pénz kell... és persze nem csak pénzről van szó. hanem amolyan "férfias játékokról", mint hatalmi harcok, önbecsülés, megmutatom ki a jani/az úr a háznál stb... előlem menekül munkába? vagy ez valami mentális betegség? vagy?

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr592517297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ifigenie 2010.12.15. 19:12:51

...vagy szeretője van...

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.15. 21:44:13

@Ifigenie: a következtetés jogos. de mind a 15 óra alatt szem előtt van :)konkrétan az én szemem előtt :))

kozgaztanar 2010.12.16. 09:42:00

a magam részéről megadnám neki, ami jár! :)))

azt nem lehetne, hogy ne dolgozzon 15 órát?

Gritty goose 2010.12.16. 11:01:07

Vagy egy kis taposómalom és nem bír már kiszállni belőle!?

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.16. 11:05:00

@kozgaztanar: adom én... adnék többet is :)

@Csak_egy_lány: az elmúlt évek alatt fokozatosan lovallta magát bele ebbe a dolgozósdiba. én nem kényszerítem erre, sőt!! csak ő ilyen lelkiismeretes fajta egyrészt, másrészt meg az az úgyis csak ő tudja rendsen megcsinálni fajta... és értem én, hogy fontos a munkahely megtartása, meg kell felenie a főnökének, de attól tartok, túl nagy árat fizet érte. ő ezt egyelőre nem látja. vagy úgy tesz, mintha nem látná...

Gritty goose 2010.12.16. 11:23:59

@éniskócos: Jól értem, hogy otthon dolgozik? Vagy a munka után, otthon is?!
Nem lehetne megbeszélni vele, hogy téged ez zavar, és otthon végzett munkáját időkorlátok közé szorítsátok?! Mondjuk este 8-ig és nem tovább!?
Ha addig és a napi 8 órás munka rendbe meg tudja csinálni, akkor jó, hanem, akkor a főnöke felé kellene neki reagálnia.

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.12.19. 17:21:31

Családi bizniszt tolok, ahol a napi ügymenet mellett a vendégek rendelkezésére kell állni a nap 24 órájában. Nyafogni mégis egy dologért tudnék: ha elmaradna az esti/reggeli testi dorombolás. De mi férfiak sem működünk egy kaptafára, ahogy ti nők sem. Mindenkinél más és más az igényszint, mindenkit másképp terhel a napi stressz. Ettől függetlenül azt gondolom, hogy minden kapcsolat/házasság alapja a beszéd és a tolarencia. Ami nem merül ki abban, hogy te elnézed a férjed erősen megcsappant szexuális igényét. Ha neked lennék én szépen leültetném, és indulatok nélkül kibeszéltetném vele a helyzetet. Ez nyilván hordozza a veszélyét annak, hogy ne kérdezz olyat, amire nem akarod tudni a választ. De nekem minden csak jobb lehetne a ki nem mondott, frusztráló bizonytalanságnál.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.20. 08:03:58

@néma bárány: szó sincs ki nem mondott dologról. én rendszeresen jelzem, hogy szeretnék (akár szóban, akár máshogyan), ő pedig már többször elmondta, hogy bizonyos fajta stressz így hat rá. azok a bizonyos kérdések is elhangzottak már: nincs szeretője és még mindig kíván engem. mindkettőt elhiszem, mert utóbbinak azért időnként látványos tanujelét adja, előbbit is elhiszem több ok miatt is.
egyszerűen ez a helyzet, amivel meg kell tanulnom együtt élni, ill. próbálkozom dolgokkal...

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.12.20. 14:03:24

@éniskócos: Én nem ítéllek el, mert képtelen lennék kielégítő és elégséges szexuális élet nélkül élni. De föltetted már magadnak a megkerülhetetlen kérdést: képes leszel a szexuálisan aktív életed nagyobbik felét így leélni? Ha a válasz egyértelmű igen, akkor semmi gond. De, ha bizonytalan vagy ebben, akkor nehéz évek elé nézel.

Ifigenie 2010.12.20. 16:21:13

Én inkább azt kérdezném, hogy nem az van, hogy az egyik szüli a másikat? Pszi megléte nem ebből jön? És ha ez a probléma már nem lenne, akkor pszire se lenne szükséged, és azt viszont nem akarnád, hogy így legyen?
Ezért ez egy ördögi kör. Lehet, hogy nincs így, csak úgy kérdeztem.
süti beállítások módosítása