feb
13

páholyból

| Szerző: éniskócos | 5:46 pm

nézhetem végig, hogy mi van akkor, ha borul a bili... IT válik...

így utólag összerakva pontosan értem, mikor mi miért történt. mikor "kikezdett" velem, mikor "lelkizni" akart velem, és amikor "visszautasított"...

a sztori egyébként nagyon is hasonló. mindketten családot hagynak ott, családi barátság szakad meg... IT úgy tűnik biztosan megy, akkor is, ha végül egyedül marad, a csaj hezitál... de már most látszik, hogy nem lehet ebből jól kijönni... brrrr, nem akarok válni...

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr132658492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.13. 18:12:43

Ez akkor Neked a legjobbkor jött... Persze az érzéseidet akkor sem lehet megtagadni...

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.13. 18:47:45

@Enchantée: nagyon felzaklatott ez a hír. pár hete még nem látszott semmi... sőt! mintha nagyon is jóban lettek volna a feleségével. szándékosan kerültem őt akkor...
szörnyű érzés. az aggodalom is, hogy mi lesz így velük és az az érzés is, hogy ez velem is bármikor megtörténhet...
most nagyon örülök, hogy foghatom a férjem kezét!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.13. 18:53:15

@éniskócos: Gondolom akkor bombaként robbanhatott a hír. És tudjátok, ki miatt történt meg a kenyértörés? Ő is az ismeretségi körhöz tartozik?
Egy közeli barátnál bekövetkező hasonló esemény még akkor is megrázó, ha nincs semmi vaj az ember füle mögött, hát még így!!!
Úgy értettem, hogy talán ebből a szempontból is át tudod gondolni most a helyzetedet, és talán könnyebben döntésre tudsz jutni. Bár nincs két egyforma eset, és körülmény... Remélem, megerősít ez benneteket, és nem széthúz.

Gritty goose 2011.02.13. 20:28:17

Hm...és a párod mit reagált rá? Ha már a leveledre nem, de legalább erre a hírre mondott valamit?

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.13. 20:57:04

@Csak_egy_lány: nagyon fontos volt, ahogyan reagált! beszélni akat IT-val, hogy gondolja át és ne lépjen ki... meg mondott még sok egyebet is ezzel kapcsolatosan, ami mind azt erősíti, hogy ő nem akar válni, soha, semmilyen körülmények között. nem hisz abban, hogy egy újrakezdés megoldja az ember probklémáit. mert szerinte a baj nem a másikkal van, hanem mindig az adott emberrel odabent... érdekes ez. nem feltétlenül értek vele egyet, de elgondolkodtató. mindenesetre jót beszélgettünk ezzel kapcsolatosan :)
@Enchantée: IT csaja nem tartozik a mi társaságunkhoz, az egy másik kör.
ez most tényleg jókor jött...

Gritty goose 2011.02.13. 21:08:36

@éniskócos: És vissza forgattad a mondatait magatokra? Vagy csak hallgattad és nem akartad magatokra ráhúzni, egyszerűen csak azt a témát beszéltétek meg?!

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.13. 21:16:20

@Csak_egy_lány: amennyire lehetett és adta magát, igyekeztem magunkra is húzni és úgy beszélni róla. nyilván nem teljesen... azt csak magamban gondoltam tovább :)

díva naíva 2011.02.14. 08:47:54

jó hogy legalább ennek kapcsán tudtatok beszélni a dolgaitokról közvetetten :)

vitéz Thapóccay néma bárány 2011.02.14. 14:28:34

@éniskócos: Amit a férjed mondott marhaság :-) A logikája szerint ugye akkor felőled nézve nem vele van baj, hanem neked kéne hozzá szikkadni testben és lélekben. Ez valóban megoldás volna. Neki. Amúgy meg az újrakezdés nem ördögtől való. Inkább, mint leélni egy életet tartalom nélkül, pokollá téve egymás napjait. Tisztelem amit a házasságodért teszel, mert én már nem tenném.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.14. 14:52:07

@néma bárány: ez a tuti a másikban van a hiba, az szerintem is hülyeség. valószínűleg nem is egészen így gondolta. de nem is ezért válaszolok. hanem, hogy te már nem tennéd. mármint az alapján a kép alapján, amit néhány posztom alapján kialakítottál magadban. ha pedig személyesen ismernél minket, akkor lehet, hogy azt mondanád, hogy én tiszta hülye vagyok, miafaszt nyávogok ... :) de nincs ezzel baj, ez már csak így működik. inkább posztot írok :)

vitéz Thapóccay néma bárány 2011.02.15. 03:42:59

@éniskócos: Édes, ahogy felébred az anyatigris, és megvédi ami az övé :-)) Nem menthetetlen ez a házasság még. ;-)

Ahhoz elég régen olvaslak, hogy tudjam én már nem lennék képes újra és újra előröl kezdeni ezeket a nyűgöket. Mi is eljutottunk idáig, ha más is volt a kiváltó ok, és egy idő után pontot tettem a végére. Újrakezdtem és átgondoltabban választottam. Ennyi.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.15. 10:40:08

@néma bárány: igen, ezen én is nevetek minden egyes alkalommal. én mondhatok róla csúnyákat, de más ne merészelje! :)
és az is elég vicces, hogy akár egyetlen jó szex is milyen hosszú időre képes elsimítani minden gubancot. vagy ez már beteges, hogy ennyire ettől függ minden?

vitéz Thapóccay néma bárány 2011.02.15. 13:06:15

@éniskócos: szerintem nem beteges, ez a normális. Kielégítő szex nélkül kapcsolat nem létezik. A nagyon kielégítőnél pedig jobb problémamegoldó nincs.
süti beállítások módosítása