jan
7

unalom

| Szerző: éniskócos | 11:50 pm

kéne valami pezsgés... mert ez így már nagyon szürke. nem tudom, mi van velem. talán csak a január...

férj dolgozik, én meg rendes feleség vagyok. és elvagyok ezzel. mintha a libidómat eltemette volna a hó...

dilidoki szeret, hiányzom neki. én meg nem akarok hazudni, de egy picit mégis muszáj... nem hiányzik. jó vele. szexelni is, csetelni is. de elmúlt a folyamatos lobogás. nem telik ugyan sokba neki, hogy felszítsa, de magamtól már nem. csak szép csendesen szeretem. jókedvem lesz a tudattól is, hogy van. és tudok vele beszélni. mindenről. erről is. hogy elmúlt a lángolás.

férjjel nem tudok beszélni. őt nem tudom virtuálisan megmasszírozni. meghallgatom őt és hallgatok... már tudom, hogy képes vagyok rá, tudom, hogy jó, de vele nem megy. túl sok szar rakódott már rá erre az egészre. ettől szomorú vagyok. és aggódom érte. értünk.

és vagyom valami újra. hülye kurva vagyok. valami pezsgést akarok. valami lobogást. de közel legyen. J... gyáva kukac... P... őt inkább mégsem... Z... hm. hm. ha félreértem a dolgot, az nagy pofáraesés...

no mindegy. még pár hét és megint lefoglal majd a munka, nem lesz időm ilyen baromságokra...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr752568741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ifigenie 2011.01.08. 13:04:57

Tudod! Ez sem tart örökké...:-)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.01.09. 15:20:51

@Ifigenie: tudom :) és sokat segít, hogy tudom, így nem esem annyira kérségbe...
süti beállítások módosítása