feb
10

merthogy nem történt semmi.

hazajött normális időben, puszi, együttvacsora, közlési kényszerben szenvedő kamaszok együttes meghallgatása, beszélgetés, borivás, gyerekek ágyba dugása.

részemről korai zuhany és a kérdés, hogy jön-e. mindjárt, csak még elintéz valamit. részemről csalódott szomorúság, korai lefekvés, könyv mellett elalvás. arra ébredtem, hogy ő veszi ki a kezemből a könyvet, villanyt olt, mellém fekszik, de hozzám nem ér...

reggel részéről hátsimogatással ébresztés, részemről pár perc hozzábújás, majd reggeli rutin beindulás. közben rövidebb-hosszabb távú tervek gyors megbeszélése (ügyintézés, időpont egyeztetések, házzal, síeléssel kapcsolatos tervek).

dél körül részemről kérdés, hogy nem kéne-e beszélgetnünk... kétségbeesett/fájdalmas szemekkel néz rám, hogy most nem tud (munka)...

most akkor mi van???

A bejegyzés trackback címe:

https://eniskocos.blog.hu/api/trackback/id/tr392651912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vitéz Thapóccay néma bárány 2011.02.11. 05:09:40

Pasi. Konfrontálódni nem mer, elveszíteni nem akar. Ez a ha nem beszélünk róla hátha elfelejted stádium.

Gritty goose 2011.02.11. 07:51:11

Neki nem fontos ez a beszélgetés, mert neki így is jó volt, ahogy volt!

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.11. 08:05:49

@néma bárány: igen, utálja a "nagy" beszélgetéseket... ok. legyen inkább sok kicsi.

látom ám, hogy azért próbálkozik. reggel és este ő kezdeményezi a bújásokat, eddig ilyen nem nagyon volt. de a szexhez ez kevés. itt most lelki gátak vannak mindkettőnknél, ami nem fog leomlani addig, amíg nincs valamiféle katarzis. azt hiszem, ezt halogatja, mert fél, hogy különben nem tud helyt állni a munkájában. nem tudom, mi kéne ahhoz, hogy mégiscsak én legyek a fontosabb... anélkül, hogy olyan zsarolós játszmákba kezdenék, amiket magam sem gondolok komolyan.

díva naíva 2011.02.11. 10:11:39

igazából melyikőtök változott azóta, mióta nem jó? én most épp ezen gondolkozom... te hogy látod?

vitéz Thapóccay néma bárány 2011.02.12. 03:19:28

@éniskócos: ehhez a munkának pillanatnyilag semmi köze. Lelki gát van, megfelelési kényszer, nem attól fél nem tud dolgozni, ha szexel, hanem, hogy egyáltalán megdugni nem tud. Kevésbé aktív, lelkis pasiknál gyakori ez. Megoldáshoz legrövidebb út, ha magad oldod fel. Csinálj valami szokatlant. Öltözz be valaminek ami izgatja, válassz friss helyszínt, vagy minden bejelentés nélkül váratlanul kapd el szájjal. A lényeg a sikerélményén van, ami meghozza második körre a katarzisodat is. Légy vele tisztában, ha bizonytalan az nem a személyednek hanem a helyzetnek szól. Légy türelmes. Tudom, ez a megint te mit tegyél beszéd ahelyett, hogy elkapna jól és megdöngetne rendesen magától. De...el kell döntened meddig akartok senyvedni, és a ti házasságotokban a döntés a te kezedben van.

díva naíva 2011.02.12. 07:56:07

@néma bárány: és ha nem hozza meg a várt eredményt, nyugodtan alázd meg önmagad? Hisz legalább a remény, az megvolt?

vitéz Thapóccay néma bárány 2011.02.13. 02:22:29

@díva naíva: 20 év házasság után szexet kezdeményezni megalázó? Vagy a házasság mint intézmény megmentésére törekvés az? Végülis kényelmesebb a fotelból nézni ahogy szétesik az egész, és nem tenni semmit. Mert az nem megalázó. Az volt fent az írás, hogy az ember próbálkozik, csak halványan. Szerintem rá kell segíteni, ennyi az egész. De ez csak szerintem van így, és csak arra az esetre érvényes, ha még mindig meg akarja szerelni ami elromlott.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.13. 10:03:40

@néma bárány: mindazokat, amit írtál, hogy meg kellene tennem, megtettem már az utóbbi két évben. de mindennek van határa. muszáj volt tudatosítani benne, hogy ez így nem jó nekem. úgyhogy passzív maradtam. nem elutasító, vagy morcos, de passzív. úgyhogy vette a lapot, szóval aktivizálta magát és nagyon is rendben volt az este :)
egyébként pedig eltekintettem a "nagy" beszélgetéstől, de apránkánt csöpögtetve megbeszélünk ezt-azt. nem nyugszom, amíg nem járok mindennek a végére. így talán nincs egy nagy katarzis, cserébe lehet kicsit poénosabban, kevésbé feszülten...

az is lehet, hogy velem van a baj és én akarok túl sokat... talán túl sok romantikus regényt olvastam annak idején :)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.13. 10:08:05

ja, igen. és akárhogyan csűröm-csavarom, a végén mindig oda lyukadok, még ha néha el is bizonytalanodom közben, hogy nekem alapvetően a férjem kell. tőle szeretnék mindent. és ha nem megy minden, akkor hozzá keresek (van) kiegészítést... én hihetetlenül irigyelek mindenkit, akinek sikerült az all in one. de a nagy többséghez hasonlóan nekem sem...

díva naíva 2011.02.13. 21:24:00

@néma bárány: nem, nem, nem a szex kezdeményezése a megalázó, az elutasítás, mellesleg éniskócos elég kitartóan próbálkozik a házassága megmentésére szerintem...
nincs nekem bajom a házassággal, csupán egy a hajtórugója, hogy mindketten akarják...
süti beállítások módosítása